Ovu veoma zanimljivu temu radila sam sa ucenicima petog razreda u okviru nastavne jedinice velicina oblika i odnosi velicina.
Uvod u ovu nastavnu jedniciu tj. likovni problem proporcija, poceli smo razgovorom o velicina u prirodi i kako se izgled Zemljine povrsine predstavlja na kartama. Sta je razmer? Kako su odredjene strane sveta na karti tj. mapi sveta?
Zadatak je bio da oni sami osmisle mapu skrivenog blaga i da zamisle i rasporede kopnene i vide povrsine po svojoj zamisli kao i da osmisle legendu citanja te karte.Zatim nacrtaju kompas kao orjentir na karti. Konture isctane mape ponivit ce crnim flomasterom, a oker vodenom bojom docaraati utisak starog i pozutelog papira. Na samom kraju, uz moju pomoc potebno je se izgore ivice i pojedini delovi lista.
Uvod u ovu nastavnu jedniciu tj. likovni problem proporcija, poceli smo razgovorom o velicina u prirodi i kako se izgled Zemljine povrsine predstavlja na kartama. Sta je razmer? Kako su odredjene strane sveta na karti tj. mapi sveta?
Zadatak je bio da oni sami osmisle mapu skrivenog blaga i da zamisle i rasporede kopnene i vide povrsine po svojoj zamisli kao i da osmisle legendu citanja te karte.Zatim nacrtaju kompas kao orjentir na karti. Konture isctane mape ponivit ce crnim flomasterom, a oker vodenom bojom docaraati utisak starog i pozutelog papira. Na samom kraju, uz moju pomoc potebno je se izgore ivice i pojedini delovi lista.
No comments:
Post a Comment